M-am hotarat ,in cele din urma ,sa inmultesc si eu puzderia de oameni care ,atunci cand nu au ce face, scriu .
Nu tin neaparat sa-mi cititi posturile ,dar daca veniti in vizita va rog sa nu veniti cu mana goala
(o sticla de gin sau orice altceva ametitor se accepta)
Kind regards!

marți, 21 iulie 2009

Oase

Simt scheletul trupului tau zambindu-mi .
Tu dormi si in noaptea lunii pline spiritele mi te dezvaluie .
O frunza se misca incet ,parcul e gol .
In departare ploua ,aici e cald .
E vara, iubirea ta e dulce .
Firele de iarba te leagana si ma -nvelesc
Albul oaselor tale straluceste in intuneric .
Ma infior ,mi-e teama.
Te simt ,rece .
Stau intinsa goala pe scheletul tau .
Sunt imbratisata cald de vant.Ma ridic .
Scheletele noastre danseaza,se joaca ,se iubesc .
Ma indepartez.
Din marginea aleei corpurile noastre imbatisate par normale .
In lumea mea e nebunie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu