M-am hotarat ,in cele din urma ,sa inmultesc si eu puzderia de oameni care ,atunci cand nu au ce face, scriu .
Nu tin neaparat sa-mi cititi posturile ,dar daca veniti in vizita va rog sa nu veniti cu mana goala
(o sticla de gin sau orice altceva ametitor se accepta)
Kind regards!

joi, 23 iulie 2009

Dependenta/Addiction

Sunt o narcomana ,
tanjesc in fiece secunda dupa singurul lucru din lume care ma poate linisti.
Imi doresc cu nesat sa mai iau o doza,
sa simt metalul rece intepandu-mi carnea
si caldura otravii curgandu-mi prin vene .
Uneori epiderma dispare si cerneala din sange
mi se prelinge incet pe varful unghiilor asteptand sa cada,
picatura cu picatura
pana cand plutesc intr-o mare de negru sangeriu.
Nu stiu sa-not.
Imi las capul incet pe spate , delirez.
Vad norii cum se joaca si soarele ma arde .
Intr-un sfarsit ,in noapte ,un inger ma aduce la mal .
Il alung ,ii smulg penele si-l blestem.
Ma invaluie cu lumina lui multa.
Trupul imi arde ,raman o mana de scrum.
Sunt dependenta de moarte ,
fara ea nu as stii ca exist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu