M-am hotarat ,in cele din urma ,sa inmultesc si eu puzderia de oameni care ,atunci cand nu au ce face, scriu .
Nu tin neaparat sa-mi cititi posturile ,dar daca veniti in vizita va rog sa nu veniti cu mana goala
(o sticla de gin sau orice altceva ametitor se accepta)
Kind regards!

miercuri, 19 august 2009

Tie ...

Petale de jar cad
din trupu-mi arzand .
Mirosul de carne arsa
ma-nconjoara.
Craniul mi se sparge
si prin nari imi curge
creierul.
Prin oasele pieptului
vad inima ca o
rana
sangeranda si tremurand.
-Inchide ochii!
striga ultima palpire
de voce .
El ma priveste ,
si muschi dupa muschi
ma topesc
-Inchide ochii!
suspina ultima privire .
El ma priveste,
si os dupa os
ma sfaram .
-Inchide ochii!
sopteste ecoul.
El ma priveste .
Mereu ma vede ,
chiar dincolo de mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu